Uppehåll.

2010-09-08 / 21:58:01
Ja, i bloggen alltså. Funderat fram och tillbaka de senaste dagarna vad jag vill göra med den, fortsätta skriva, eller avsluta den och ta bort den helt och hållet. Jag vet inte längre vem jag skriver för. Mig själv, eller alla som läser? Jag vet inte ens vem som läser nu för tiden. Tycker antalet unika läsare stiger hela tiden, men det är som bara en liten bråkdel som gett sig tillkänna. Det är ju lite trist tycker jag...

Dagarna har iaf gått på i vanlig ordning. Idag har det varit full fart. Andrea var på gymnastik för första gången, och hon var super nöjd när hon kom hem. Det var tydligen en höjdare. Kul!
Sen var det föräldrarmöte och letande efter skridskor som gällde.

Andrea och Alexander har ju samma storlek på skor, så vi tänkte väl att dom kanske kunde dela skridskor iår. Men nej, då ska både ettorna och tvåorna skrinna sammtidigt. Great. Så där sket ju vår plan sig radikalt. Nåja, det kanske ordnade sig iaf. Visar sig imorgonbitti när dom ska prova skridskorna.

Bokat resa för nästa vecka har vi också gjort. Jag ska med F till Uppsala. Dags för ett läkarbesök och en röntgen av axeln. Och vi ska fara ENSAMMA. Gud va märkligt. Barnen ska vara med farmor. Blir nog bättre, Siri har kommit in i en riktig vägra-sitta-stilla-period. Det gäller då både matstolar, bilstolen, famnen och vagnen. Och man kan ju inte släppa lös henne för att röjja i Uppsala direkt.

Jepp. Och imorgon har jag tänkt bli riktigt hälsosam. Jag har väl tänkt det ungefär varje dag i hela mitt liv. Men imorgon ska jag nog på riktigt skärpa mig. Börja motionera. Japp. Det värsta är att jag alltid är så förbannat lat på dagarna och har massa annat jag tycker jag att behöver lägga min tid på. Men sen på kvällarna, när alla sover, ja då får jag världens energi och vill uuuut. Och själv vill man ju inte gå i mörkret. Så, jag kanske avvaktar iaf. Till i vår...... eller något.

Nu har vi haft en kväll framför tv:n. Idol och sen Efterlyst. Skulle vilja se Hell's kitchen men... får se vad man orkar. Godnatt med er.
Kommentarer!
Postat av: Helena

NEEEEEJ, Du FÅR INTE sluta blogga! Jag följer 13 bloggar och din är min favorit ju!

Kommenterat - 2010-09-09 / 16:47:32  | URL - http://familjenlever.blogg.se/
Postat av: Ninna

Tja, jag trynar in lite nu och då... =)

Kommenterat - 2010-09-09 / 17:37:29  | URL - http://dragon-pup.blogspot.com
Postat av: Jessie

Helena - Åh, det var roligt att höra! :-) kram



Ninna - Ja, men du är ju en av dom få som faktiskt gjort sig tillkänna. Hejja! :-)

Kommenterat - 2010-09-10 / 09:31:07
Postat av: Ninna

Känner väldigt sällan behov av att vara anonym. Inte mitt fel att du skriver sånt jag bara "måste" kommentera på =)

Kommenterat - 2010-09-10 / 15:56:09  | URL - http://dragon-pup.blogspot.com
Postat av: mickis

sluta inte jag följer också med varje dag :)

Kommenterat - 2010-09-12 / 12:15:28  | URL - http://mikaelahelen.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: