Livliga drömmar.

2010-10-09 / 13:01:25
Ja fy vad jag har drömt mycket de senaste nätterna. Inatt drömde jag att jag tappade bort Siri. Fy va hemskt det var. Vi hade lämnat henne hemma för vi trodde mamma var här, när vi kom tillbaka var det tomt. Siri hade varit i kylskåpet iaf och lämnat 3 påtuggade lördagskorvsskivor. Nåja, i slutändan hittade vi henne ligga ute i gräset och titta på himlen.

Men usch. Sprättade upp ur sängen och fattade först att jag drömt när jag var halvvägs till vardagsrummet. Och där satt Siri i säcken på golvet och log åt mig när jag kom. Pust. Jag hatar att drömma sådär livligt. Känns som att man varit vaken hela natten och man känner sig tröttare än när man gick och la sig.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: