Ork.

2010-09-17 / 17:09:15
Min ork håller seriöst på att ta slut. Jag orkar inte hålla ihop allting mera snart. Vad kan jag göra åt min situation? Ingenting. Maktlös. Hjälplös. Och det är inte min situation, det är vår. Fast det borde vara min. Men nej.

Allt ska hänga på mina axlar. Det är mitt ansvar. Alla verkar ju tycka så iaf. Jag tycker att rätt ska vara rätt. Men sällan är det så, för jag verkar vara den enda som tycker det.

Har varit på tusen ärenden idag. Blev jag klokare? Nej, jag blev bara mera och mera förbannad för varje ställe jag var till.


Nu tänker jag gå och lägga mig. Pulsen är uppe i 200 känns det som. Jag måste vila. Eller, lugna ner mig. Jag är irriterad och ledsen och trött. När man tror att man har koll, jag då har man inte koll överhuvudtaget. Så är det ju alltid.

Önskar verkligen att jag kunde spola tillbaka tiden lite. Godnatt.
Kommentarer!
Postat av: Heidi

Jag klagade häromdagen på hur tvär jag är på allt, och även om man inte kan jämföra med andra i den frågan egentligen så måste det vara tio gånger värre att inte bara ha sig själv att bekymra sig över. Men som sagt, man får vara bitter. Och förhoppningsvis ska det lösa sig för er snart.

Kram

Kommenterat - 2010-09-18 / 11:20:36  | URL - http://www.ojsan.net
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: