Lamslagen.

2010-09-22 / 19:36:15
Fyfan va jag har varit i kasst skick idag. Haft huvudvärk sen inatt någon gång, tagit 6 stycken Burana utan någon som helst effekt. Varit trött, hängig, skakig och helt sanslöst illamående. Alltså fyfan, jag kan inte minnas att jag någon gång mått såhär dåligt hittills.

Har legat i princip hela dagen. Varit upp från soffan för att gå på wc, och äta. Det är allt. Huvudet bankar på fortfarande och jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu. Mera piller vågar jag fan inte ta iaf.

Aaah. Jag blir sååå trött. Imorgon får jag förhoppningsvis veta om jag får sänka på min Sandimmun-dos. Håll tummarna!
Kommentarer!
Postat av: Heidi

Ungefär så där mådde jag i Åbo den dagen då jag skulle fått åka hem. Spydde, skakade och ville helst bli nedsövd eller klubbad, inga illamående-mediciner hjälpte heller. Visade sig att det förmodligen var kortisonbrist. Trots att jag inte hade ätit det på över en månad och trots att det var en liten dos. Fick en liten dos kortison som trappades ner extreeemt långsamt, och illamåendet försvann nästan på en gång. Så kan vara det ifall du sänkt din dos.

Kommenterat - 2010-09-22 / 21:13:15
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: