Klipp klipp.

2010-09-28 / 19:45:16
Seriöst. Mitt hår har sett bättre dagar, och jag har dragit på det alldeles för länge. Men jag behöver verkligen extremt mycket klippa mitt hår.

Men frisörer ger mig ångest. Klipper dom fel, och det blir hemskt, då kan jag ju seröst inte visa mig ute på ett halvår.

Det är svårt att bygga upp ett förtroende för en frisör. Dom är knepiga jäklar.
Kommentarer!
Postat av: Heidi

Håller med fullständigt! Asjobbigt att klippa sig för oftast blir det inte så som man föreställt sig.

Kommenterat - 2010-09-28 / 19:55:11
Postat av: Anna

Jag går i princip alltid till samma frisör, Lilian Lampén på Studio Hårdesign. Jag tycker att hon är duktig. Jag hoppas du hittar någon du vill gå till, det är skönt när håret e ny klippt och känns fräscht.

Kommenterat - 2010-09-28 / 20:02:42
Postat av: Anonym

Gör som jag gå till klipp upp och ta olika frisörer varje gång, dom gör ett skitbra jobb, särskilt då det är första gången (dom vill att man ska komma ti samma igen ).^^ Ha aldrig blivit missnöjd me klippningar och färgningar =) Kramar

Kommenterat - 2010-09-28 / 21:43:14
Postat av: Mamma

Det finns bara en, Peter på Klipp Upp!!!

Kommenterat - 2010-09-29 / 06:27:26
Postat av: Heidi

Vill nog bara ge ett råd angående sista kommentaren; jag har blivit klippt av typ 5-6 olika på Klipp Upp. Vissa klipper bra (men trots det är jag iofs inte nöjd, ligger i min natur tror jag) men vissa klipper.. Ja, mindre bra. Så där att man varit lipis då man kommit hem. Nu håller jag mig till en och samma, om inte annat så är hon van vid mina krav ^^

Annars är det väl enklast att hugga nån bekant som har en snygg frilla och liknande hårtyp, och fråga var dom klipper sig.

Kommenterat - 2010-09-29 / 10:40:27
Postat av: Pia

Tack för den ;)

Kommenterat - 2010-09-30 / 23:15:04
Postat av: Jessie

Haha ja Pia, du är värst av dem alla ;-)

Kommenterat - 2010-09-30 / 23:29:08
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: