Idiot.

2010-09-26 / 00:21:38

Ja ibland är man ju dum. Nu har vi (igen!) spenderat HELA kvällen med att titta på Desperate Housewifes. Men dom är ju såååå himla bra.

Iallafall, vi har nu sett halva säsong 6, och jag är jätte ledsen, för det är ju bara sista halvan kvar. Så himla trist. Men jag är besviken på mig själv som gör ett (mycket medvetet) val när jag säger till min fina sambo "men kom igen, ETT AVSNITT TILL...". Och det säger jag.... ett par gånger. Ett par gånger för mycket också. Igår kom vi väl i säng vid 03-tiden, och nu är klockan snart 01:30, och jag skulle sååå gärna vilja titta bara liiiite till. Men så försöker jag desperat minnas hur trött jag var imorse när F kom in och väckte mig (klockan tio-noll-noll!) Så, ehm, för hans skull så ska vi nu gå och sova. Så att han orkar stiga upp imorgon ^^

Sov gott med er. Och btw, efter 3 dygn med kraftig huvudvärk så har jag nu varit fri i flera timmar. Inte saknad, och hoppas att den är borta iaf ett par dagar.

Kommentarer!
Postat av: Mackie

ja alltså ja känner allt för väl igen mej sj i de där, alltså ja tar inte ens me datorn på jobb för börjar ja titta på serier igen så e all sömn förstörd, självdisiplin va e de ? ;) haha tittade oxå på desperata hemmafruarna så långt ni tittat o när de inte fanns flera avsnitt o få tag på så börja ja titta på OC o fastna ju givetvis... men nu e de PAUS i serier :) haha Puss

Kommenterat - 2010-09-26 / 18:32:15
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: