13:30.

2010-09-23 / 13:05:11
Ja, så mycket var klockan då lyckades jag stappla mig ur sängen idag. Huvudvärken from hell, still going strong kan jag lova. Två stycken Burana har jag tagit idag men tänker inte ta mera. Insåg efter gårdagen (då jag tog 6 st), att det helt enkelt inte är någon idé. Dom hjälper inte. Inte ens lite.

Så vad göra nu? Jag skulle inte ens kalla mig människa idag. Världens största eloge till min sambo som orkar styra upp allting när jag rasar ihop i mina svackor. Vissa dagar mår jag jätte bra, och har massor med energi. Och på några timmar så kan jag gå ner mig så grovt att jag knappt kan röra mig för att jag mår så dåligt.

Idag skakar mina händer helt vansinnigt. Och om ca. 2 minuter kommer illamåendet tillbaka (det försvinner i den stunden jag äter någonting).

Mitt Cya.värde var bra idag. Alltså, inte för högt som förra veckan. Mirakulöst så hade det ju sjunkit med 100. Jag börjar tro att allt är ett stort jävla skämt. Det hoppar från 170 en vecka, till över 300 veckan därpå, för att sen ligga på just över 200. What?! Det måste vara någon jävel som driver med mig. Att ha det "bra", som nu, betyder alltså att jag INTE kommer att få min dos sänkt. Great.

Det var snart 4½ månad sen min transplantation, och jag äter FORTFARANDE lika stor dos Sandimmun. Det ska fan inte vara så! Sen när i h*lvete blev mitt immunförsvar så bra då!? Denna dos borde ju sänka det till botten, och det är ju säkert också bra om jag har någon liten cancercell kvar i kroppen, den har ju all chans i världen att växa och föröka sig på nu då.

Jag blir irriterad. Shoot me.
Kommentarer!
Postat av: Allex

Usch, fy att du ska måsta lida så av detta fortfarande, antar att du inte orkar med fika idag då? Men du är välkommen om det blir bättre =) Många styrkekramar på dig !

Kommenterat - 2010-09-23 / 13:18:26
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: