Sandimmun.

2010-10-01 / 14:35:06
Yey. Fått dosen sänkt idag med 25 mg! Woho! Min CyA-konc. var onödigt hög. 277. Så jag slipper ännu ett piller på kvällen. Nu är jag nere i 3 tabl. bara! (att det fortfarande är 8 st på morgonen är ju sen bara en bagatell :-P)
 Gilla gilla gilla! Woho. The day keeps getting better. Fast mycket hinner hända ännu.


Dock har mitt blodtryck har varit lite högt på senaste, så ska kolla upp det ett par dagar nu så får vi se. Kanske får äta blodtryckssänkande ett tag sen. Är ju tyvärr mera regel än undantag, för transplanterade. Tror jag sluppit undan det såhär länge pga. att mitt normala tryck är så pass lågt.


Jaja, men inte hade jag något annat att förtälja just nu ^^
Kommentarer!
Postat av: Helena

Gud så skönt!! Sj äter jag 11 på morgonen, 2 på eftermiddagen och 4 på kvällen. Känns mkt, men men..... Vad göra?=)

Kommenterat - 2010-10-01 / 18:26:15  | URL - http://familjenlever.blogg.se/
Postat av: Jessie

Vad äter du på e.m? :-/ Usch, 2 gånger per dag tycker jag är tillräckligt att komma ihåg :-)



Jag har (sen jag blev utskriven) gått från 12 tabletter, till 8, på morgonen.

Och från 9 tabletter, till 3, på kvällen :-D



Så det går neråt :-)

Kommenterat - 2010-10-01 / 18:34:30
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: