Men fuck!

2010-10-03 / 22:58:15

..... ahhhh....... I NEED MOOOOOORE.

Har alltså sett klart på alla avsnitt nu. Nej. Jag är väl inte totalt fast i DH? Näh. Sluta nu........

Nåja. Avsnitt 2 på säsong 7 borde ha visats ikväll, dvs. vi borde kunna se på det imorn. Sen ska man vänta 1 vecka. Det är ju totalt omänskligt.

Förut skyllde jag på att jag fastnade i serier för att mitt eget liv inte var tillräckligt spännande. Nu är det tvärtom. Jag fastnar för att det är en liten chans att fly sin egen verklighet en stund. Mycket angenämt att någon gång slippa stressa inför vad som komma skall.

Nå. Det är väl lika bra att sova nu, ifall Siri får för sig att ställa till med gnällfest klockan 04:00 igen. Hon har dock sovit tyst och lugnt i 3 timmar nu utan gnäll, så hoppas hon får en bra natt. Och vi likaså. Godnatt.

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: