Höna av en fjäder?

2010-10-01 / 17:45:17
Alltså.... seriöst. Man måste BOKA tid till HC för att kolla blodtrycket. Jag höll på att skratta ihjäl mig. Och för vara spydisk (tillbaka) till de som jobbar där så måste jag säga att dom inte såg så överdrivet upptagna ut. En charmkurs kanske vore på sin plats, för fy, är det något jag är allergisk emot så är de såna små-spydiska kommentarer.

Jaja. Bara för att jag har en jäkla bra dag idag så kunde inte ens människan i luckan störa mig mera än att jag skrattade lite för mig själv på vägen ut. Sen svor jag lite till F i bilen, och borstade det av axlarna. Japp, för det är ju såååå invecklat att ta ett blodtryck. Inte skulle jag komma och tro att det var någon 5 minuters grej inte. Haha. Nej gud va trött jag blir.  

Ikväll ska vi se Idol och lite DHW, och äta räkor. Mysa med mitt stora hjärta. Bäst i världen, det är vad han är. Ha en trevlig kväll.
Kommentarer!
Postat av: Mamma

DHV??? Inte något nördigt väl då jag äntligen är barnvakt åt alla hulliganerna? Förresten, Siri KAN säga glass och hon KAN MATA hunden..........

Kommenterat - 2010-10-01 / 18:09:50
Postat av: Jessie

Desperate Housewifes. Och du tiggde om att ha barnen, haha, så du får skylla dig ensam om dom är hulliganer där borta ;-) Och jo, då vet vi vad Siri gör hos er. Äter glass och matar hunden. BRA. Har förträngt det tills imorn tror jag.

Kommenterat - 2010-10-01 / 18:29:38
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: