Godmorgon världen.

2010-10-02 / 13:16:01
Men hjälp... Vi sov till 14:00. Vi gick och la oss redan 01:00, så det betyder 13 timmars snarkande. Det var väl något nödvändigt att få sova ut, utan avbrott. Siri sover normalt som en stock, från 19:00 till ungefär 04:00. Sen gnälls och skriks det i diverse olika vändor tills det är uppstigning.

Nåja. Det var ju ruskigt skönt iaf.

Det märks dock att man är jävligt inne i gamla rutiner. Igår kväll, när jag för en gångs skull skulle få ta ett piller mindre, tror ni jag gjorde det? Haha. Nä, jag tog som vanligt. Det klickade väl sådär en timme senare. Nåja, prövar på nytt ikväll :-)
Kommentarer!
Postat av: Åsa -från DGH en gång i tiderna...-

Tjena!



Ja läser regelbundet din blogg men kommer mej aldrig för att kommentera....

Kommenterat - 2010-10-02 / 19:46:12
Postat av: Jessie

Hej. Kul att du läser... eller vad man ska säga. Jag läste också din blogg någongång i tiden, fast sen slutade du skriva :-)

Kommenterat - 2010-10-02 / 23:21:30
Postat av: Åsa

Jasså, haha, se barra! Den bloggen finns kvar. Tror ja. Fast ja minns int nå lösen eller så... Haha! Den e väl senast uppdaterad för 3 år sen tror ja när Saga va nyfödd :)

Kommenterat - 2010-10-03 / 18:03:56
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: