Allergi-fri?

2010-10-02 / 23:19:45
Alltså... Jag nämnde ju latexen. Allergin som mitt i allt var borta. Men vill ni veta flera sjuka saker. Jag verkar inte reagera på räkor mera heller. Alltså.... Jag har ju ALLTID varit allergisk för räkor....... No more. How sick is that?

En allergi sitter väl för fan inte i levern. Eller tja, tydligen gjorde min det.

Och ikväll kom jag ihåg att ta ett piller mindre. Helt knasigt, kändes som att man glömde något när man "bara" tog 3 piller. Jag kan lätt vänja mig.

Nu lite mera Desperata Hemmafruar, har 3 avsnitt kvar på sjätte säsongen. Sen blir det en tradig väntan. Nattinatt.
Kommentarer!
Postat av: Ninna

Kan det vara de immundämpande medicinerna som påverkar?

För allergi är väll enkelt sett att kroppen reagerar på ett ofarligt ämne som om det vore skadligt. Typ. Funderar om immundämpandet gör att kroppen inte "känner av" att det är något skadligt/ofarligt på G...

Kommenterat - 2010-10-03 / 05:38:52  | URL - http://dragon-pup.blogspot.com
Postat av: Jessie

Men åh, det har jag inte tänkt på! Du är inte dum du inte. Ska fråga läkarna i Hfors nästa gång jag är där, om jag kommer ihåg. Så kan det ju mycket väl vara :-P



Min första logiska tanke var annars att allergin borde bli SÄMRE utan immunförsvar, men det du sa lät ju också logiskt faktiskt :-)

Kommenterat - 2010-10-03 / 11:40:52
Postat av: Anonym

Men det va ju jättesmart!! Såklart jue=)



Skönt att den är borta iaf=) Kommer nåt gott på köpet ändå!



På Tisdag är det premiär för DHW! Längtar som token. Lider med dig som inte har femman! Kram

Kommenterat - 2010-10-03 / 16:25:38
Postat av: Jessie

Ja men jag har både dator och internet så det löser sig med DHW! :-D



Kram kram på dig vem du nu var ^^

Kommenterat - 2010-10-03 / 19:01:34
Postat av: Ninna

måste vara den mörka hårfärgen som tränger undan den blondin som synns i utväxten ;) :D



Just sånna "oviktiga" fakta fastnar i huvudet, men att minnas viktiga saker som var iläggen till skorna (för 160€) är, eller plånboken för den delen, är som förgjort...

Kommenterat - 2010-10-03 / 21:46:37  | URL - http://dragon-pup.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: