Pustar ut...

2010-05-17 / 11:42:14
Det var inget som gjorde mig jätte irriterad iaf. Jag hade missuppfattat det jag läste. Kanske man skulle läst resten av pappret också. Hahahahaha.... Nej jag blev så arg så jag måste gå ut från köket. Men nu är det bättre.

MEN, på tal om AMS:en, tanten var inte på plats idag (surprise... är dom någonsin det?) Han skulle måsta återkomma imorgon.

Jag är jävligt trött på att folk aldrig någonsin är på plats. Det är ju fan deras jobb!

Man blir ju liiiiite trött av att höra att folk aldrig är på plats. Samma sak med Jomala social. Hur jävla många veckor/månader höll inte F på att ringa? Dom var sjuka, dom hade semester, dom var på möte, dom var lediga osv osv osv. Fattar inte hur det får gå till på det där viset. Och ALDRIG att dom ringde upp när han lämnade ringbud heller. Helt sjukt. Sen när han väl fick kontakt med dom så sa dom att dom skulle återkomma följande dag. 1½ vecka senare tröttnar han och ringer upp. Och iiiigen får han ingen kontakt. Och sådär har det hållt på. Usch. Tur att det är slut på det nu iaf.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: