Mediciner.

2010-05-30 / 20:55:09
Blah. Blev ett inlägg till nu. Sitter och är uttråkad och väntar på mina dropp som ska börja kl. 22.00 och håller på till ca 00:30. Antibiotika, Vätskedropp och sen Kortison.

Sen börjar dom igen imorgonbitti kl. 06.00. Men den listan med IV mediciner tar 5 timmar att plöjja igenom. Det är helt sanslöst.

För att inte tala om alla piller jag äter till på det. Varierar ju från dag till dag, utifrån vad mina värden visar. Dom ska ju ställa in allt så exakt nu, och det är därför jag kommer att vara här så länge till. Allt måste klaffa perfekt. Så dom plockar fram och tillbaka, höjjer och sänker.

Men i morgon kopparna brukar det ligga runt 10 piller. Och samma till kvällen. Cirkus. Och sen 1-2 mitt på dagen. Min stackars nya lever, vad den blir tuktad redan.
Kommentarer!
Postat av: Cindy

De är så härligt att läsa om hur positiv du är och hur lycklig du är. DU FÖRTJÄNAR ALL LYCKA EFTER DETTA. Håller tummarna nu för OK stämpeln. Kram

Kommenterat - 2010-05-30 / 21:22:15  | URL - http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: