Mat.

2010-05-31 / 16:03:40
Jag ska aldrig någonsin klaga på maten på ÅCS. Jag lovar. Aldrig mera.

Vad som serveras här går inte att förklara. Hemskt.

Har alltså just fått middag. Och jag kan tyvärr inte säga vad det var, för jag har inte en jävla aning. Det var potatisbitar i det iaf, och såg ut som gamla rester som man kastar till grisarna.

Gud va jag är uttråkad. Anstränger mig hååårt här för att INTE lägga mig på sängen och tyna bort en stund av ren tristess.
Kommentarer!
Postat av: Helena

Åh din stackare, vet hur det känns. Sjukhusmat är ingen höjdare men sjukhusmat från H-fors lät ännu värre! Jag saknade maten hemma mest av allt olevande=D Snart är du hemma, håller tummarna på att det bara blir en vecka! Kram

Kommenterat - 2010-05-31 / 16:44:51  | URL - http://familjenlever.blogg.se/
Postat av: Heidi

Haha. Det där känner jag igen. Nästan så det blev gissningsleken varje gång, försöka lista ut vad det egentligen är dom serverar. Roligast var en gång då tanten i sängen bredvid frågar sköterskan vad det är för mat, hon svarar "ja det är nånslags grönsakssoppa... Nej vänta, här är ju kött också". Var väl typ EN köttbit, modell sånt man själv skär bort från bitarna hemma :D

Kommenterat - 2010-05-31 / 17:48:38
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: