Självrisk för cancer?

2010-03-28 / 16:20:29
Jaha, då har man fått beslutet för min sjukpeng. Dom har tyckt att 10 dagar (dvs 500-600e) är självrisk och dragit bort det. SERIÖST? Är det sjukt eller jävligt sjukt?!

Jag lämnade in pappren 1½ MÅNAD i förhand, just för att vara säker på att allt skulle klaffa ihop med betalningar. 

Vet ni vad min karl fått denna månad? Ingenting. Inte ett jävla cent. Inget beslut = allt ok, tror man. Icke sa nicke. Det kan likaväl betyda inga pengar.

Så nu sitter vi här urfattiga och räkningar på hög.

Som att det inte räcker med en jävla cancer. Sen ska man betala självrisk på det? Fy satan.


Så nu sitter man här och lipar över PENGAR. Hur jävla tragiskt låter inte det? Det är inte pengarna i sig, det är bara det att det alltid ska vara något. Bägaren rinner över. Jag orkar inte bråka. Varför ska jag måsta tjata på instanser för att få pengar som jag ska ha rätt till?

Jag kommer snart att få ett nervsammanbrott. Och det är fan inte långt dit.
Kommentarer!
Postat av: Allex

Ja det är fan för jävligt. Man orkar ju inte hålla på med sånt här skit då man är sjuk heller!! Gå till soc och säg att nu fan ska ni ha pengar, om inte ut med det i tidningen. Men som sagt man ska orka oxå då man är sjuk. Jag kan fara och skrika på dom=) Kramar

Kommenterat - 2010-03-28 / 19:17:26
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: