Kluven.

2010-03-09 / 22:10:53
För varje dag som går så blir jag mera stressad. Jag minns inte hur länge jag stått på listan nu, men för varje dag som går så blir det en dag närmare dom 44 dagarna.

Jag vill av hela mitt hjärta få detta gjort. NU.

Men varje dag och varenda natt, så ligger jag och önskar att det INTE ska bli just denna dag/natt. Jag vill inte åka, jag vill vara hemma. Hemma med mina älskade.

Snacka om att vara kluven. Jag fasar för det där samtalet och så fort det ringer så får jag hjärtat i halsgropen. Jag vill inte. Men jag vill ändå.

Förbannat sjuka känslor. Någon som vill byta?
Kommentarer!
Postat av: Heidi

Det måste vara jättejobbigt då man inte kan förbereda sig, varken ställa in sig mentalt på en viss dag eller förbereda allt rent praktiskt. Hoppas du lyckas koppla bort all stress mellan varven iaf!

Kommenterat - 2010-03-10 / 10:59:23
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: