Förbannad!

2010-03-19 / 16:30:16
Idag var jag och Linda till BB. Mia fick en liten pojke inatt. Träffade även Sandra och hennes lilla flicka som kom i måndags. Gud va småa dom var... haha.

Men när vi skulle därifrån blev jag bara förbannad. I den långa korridoren på väg till utgången, så möter vi läkaren som gav mig "döds-domen". Hjärtat började hoppa och jag kände mig helt kallsvettig bara av att se på denna människa. Till på det ser h*n mig, och tittar ner med en gång och sätter handen för ansiktet och går så heeela jääävla korridoren tills vi mötts och gått förbi.

Jag blir så jävla förbannad. Att h*n inte ens kunde titta på mig! Fyfan.  
Kommentarer!
Postat av: Heidi

Men va?! Det var väl det omognaste jag hört! Att såna människor är läkare, kanske en annan karriär hade varit mer lämplig.. Man kan väl stå för sina "misstag", eller vad det nu ska kallas i det här fallet..

Kommenterat - 2010-03-20 / 11:40:02
Postat av: Allex

Finner inte ord för hur man kan som läkare visa sig så otroligt oetisk, taskig och oprofisonell. Fy fan! kramar

Kommenterat - 2010-03-20 / 14:40:54
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: