To be what you is, you gotta be what you are.

2010-06-29 / 09:28:50
Jag har en sten, du har ett glashus. Ska jag kasta, eller vill du göra det själv? :-P


Igår var vi ute i 5 timmar med barnen. Härligt. Vi har så fina ungar!

Först gjorde vi lite ärenden på stan. Bland annat så bokade vi vår Sthlm resa i juli, yes! Läs: EGENTID! Även fast det bara gäller 1 dag. Händer fan inte ofta. Vi har alltid någon unge med oss, överallt. Och inte klagar vi. Vi har världens finaste barn, men ibland är det skönt att bara vara "vi" också.  

Sen var vi till standard stället som vanligt, Lemström alltså, ungarna fick springa av sig och leka på den enorma gräsmattan. Siri hade fullt upp med att hålla koll på vad dom gjorde, samt alla båtar som åkte förbi. Solen sken och kaffet var gott. Åt middag där också, rökt lax, nypotatis och sallad. Super gott. Sen for vi vidare till stan.

Skönt när butikerna har kvällsöppet. Mycket midre folk, vilket ju är bra för mig då. Andrea var i extremt behov av shorts, så det fick hon. Och nya linnen. Alla hennes är för små.

Sen vart det tvättning av vår skitiga bil, och hyrfilmer för oss. 1 till oss, 2 till barnen. Dom har helt enkelt mera energi än oss :-) Yepp. Så efter 5 långa timmar utomhus så kom vi hem. Vad mör man kände sig! Siri somnade som en stock efter 1 flaska välling. Vi tittade på film och kom i säng vid 12-tiden.

Jag tog 1 hel Opamox igen för att vara så däckad som möjligt (fast jag bara är ordinerad ½ per dag. Mina stackars njurar, jag vet. Lär väl behöva en njurtransplantation efter detta är slut med). Efter 2 vakna nätter så kände jag ett enormt behov av att få SOVA. Och det har jag gjort, så den hjälpte nog. Kände mig öm i knäna när jag vaknade, så det kan hända att jag har haft ont, men som sagt, opamoxen gjorde sitt. Ska prova utan inatt, och se om det tänker ge med sig, eller om jag vaknar i smärtor igen. Isf tar jag kontakt med läkarna i H:fors.

Idag ser det ut att bli ett strålande väder, och barnen vill simma. Så det ska vi göra! :-) Ha en fin dag!
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: