På begäran.

2010-06-16 / 20:10:40
Japp, på begäran av min mor så, var så god. Här har du en lite ljusare design på bloggen. Bättre? Allt är ju inte svart nu iaf.

Mot en ljusare framtid eller?

Sure hope so. Kan ju inte bli så mycket värre än vad som varit.


Annars har väl dagen gått rätt snabbt. Har varit hemma hela dagen med ryggvärken från helvetet. Tur att det finns piller för sånt med. Piller piller piller, min värld kretsar runt piller. Som nu. Dosetten är delad och står framför mig. Ah, härligt. Klockan är 21:00 och det är dags. Dags för kvällsdosen. Mums.

Fatta ironin sen. Jag hatar att knapra piller. Dom smakar fan och hans moster och är stora som köttbullar. För att inte prata om den här förbannade vakum-skiten som håller på att reta gallfeber på mig.

Ah, tur att man har en blogg att ventilera sig i. Tror att jag har en karl som skulle bli lätt trött i öronen annars ;-)

Puss och kram på er. Godnatt.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: