No more mr. nice guy.

2010-06-18 / 18:51:42

Äntligen sitter jag hemma i soffan och andas. Och lyssnar på Alexanders funderingar. Oj oj, nog är han bra lill-gammal den där killen. Haha. Så himla underhållande att lyssna på.

Andrea har farit till Oskar, och F och lilla S är och hämtar filmerna som vi tänkt hyra ikväll.

Har varit på tusen ärenden idag. Shit säger jag bara. Är helt slut nu.
Nåja. Har fått båtresan bokad och betald inför vår H:fors resa i Juli (med andra ord ca. 200e fattigare). Bokade även stuga åt Jeanette och Max som kommer snart. Ska bli så himla kul att träffa Max igen!
Hämtade ut mina nya glasögon också. Mamma blev 470e fattigare. Tack tack! :-)
Och så fick vi kylen lite påfylld till helgen. Och druckit kaffe hos F's föräldrar. Eller ja, Johan iaf.

Och nu har jag världens huvudvärk. Så nu tänker jag ligga på soffan heeeela kvällen.

Och jooooo, jag slipper vakum-grejen på måndag. Det såg så fint ut tyckte kirurgen idag, så på måndag syr dom ihop skiten och sen är det bra med det. Yeeeeah. Sen plockas det inge stygn före Jessica säger så :-) Typ till julen kanske :-P

Ha en underbar helg! Nästa vecka är det full rulle igen.

Kommentarer!
Postat av: Helena

Skitsnygg design på bloggen!!

Kommenterat - 2010-06-18 / 20:58:10  | URL - http://familjenlever.blogg.se/
Postat av: Jessie

Ja hade ledsnat på den andra :-)

Kommenterat - 2010-06-20 / 18:22:14
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: