Med nya ögon.

2010-06-27 / 09:38:48
Ja jag har så sjukt ont i mina knäskålar. Har väl aldrig kännt något liknande förut. Sjukt. Nog för att det finns alla möjliga biverkningar på alla mina mediciner, men detta var väl det mest störda jag varit med om hittills. Haft ont hela natten, men det eskalerade ju kraftigt när jag steg upp. Har suttit med is-klabbar på hela frukosten, och petat i mig värktabletter, så får se om det ska börja släppa snart eller vad man ska göra. Känns typ som världens migrän-anfall i knäna. Ungefär så skulle det nog måste beskrivas.

Idag kommer Andrea hem. Äntligen. Fast Alexander längtar nog nästan mera än mig, tror jag. Ja, vilka underbart snälla och väluppfostrade barn vi har. Man har fått se det med helt nya ögon nu. Jag är så otroligt stolt över dom. Och oss. Som uppfostrat dem till så fina små människor. Dom lyssnar, visar respekt, härjar och skriker inte, och framför allt så visar dom kärlek till alla omkring. Underbara barn. Dom är så otroligt fina <3
Kommentarer!
Postat av: Helena

men guud va konstigt! Har oxå haft ont, fast bara i vänstra knät inatt! började igår kväll och just nu känner jag inget. Men det va en molande värk! klagade för Perra.. Skumt!

Kommenterat - 2010-06-27 / 19:09:27  | URL - http://familjenlever.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: