Krock.

2010-06-23 / 19:24:46
Ja det är typiskt. Imorgon skulle jag klippa och färga håret. Nu måste jag avboka. Trist. För imorgon kallar sjukhuset x2. Jippie. Nya blodprover bl.a.

Sen måste jag även panik-fixa ny sjukskrivning om jag ska ha mera pengar. Har ju heeelt blivit bortglömt nu när jag varit i H:fors.

Mina leverprover hade stigit ytterligare idag. Däremot hade också min Cya-koncentration kommit, och den var ju alldeles för låg då. Så antagligen är det därför levervärdet stigit (inte pga avstötning alltså). Måste alltså ha MERA immunsuppressiva. Jag som hade hoppats på att få börja sänka dosen snart. Nu gick ju det jävligt mycket bort.

Hoppas verkligen att det hinner ha effekt också, för om man äter för låg dos immunsuppressiva så kan ju det i sig göra att man får en avstötning. Och det vill jag INTE ha (igen)!

Det är så typiskt. Jag har ju ätit samma dos hela tiden sen jag kom hem, så det måste sjunkit sakta men säkert hela tiden. Tykte väl att det lät lite för lite, att bara ta blodprov 1 gång per vecka.


Jaja, ska sluta rabbla skit nu. Imorgon efter vi stressat hela dagen med olika ärenden så ska vi iaf dra iväg på picnic och njuta av det som förhoppningsvis ska bli ett underbart strålande väder!
Kommentarer!
Postat av: Cindy

Skönt att höra att det inte var avstötning på gång just nu iallafall. Hoppas dom tar prover lite oftare nu så att det blir rätt konc. på Cya.

Hoppas du mår bättre. Kram

Kommenterat - 2010-06-23 / 22:09:39  | URL - http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Helena

Haha, ja det är illa det där.. Nej jag får vänta med dom andra! Lite dåligt kanske. Men än sålänge har jag klarat mig! Bra att du får smita in bakvägen iaf=)



Nej hon hade inte fyllt i nåt i den lilla boken med längden och vikten.. Antagligen för att det va ett läkarbesök, hon på BVC fyller i den iaf=)

Kommenterat - 2010-06-24 / 18:18:29  | URL - http://familjenlever.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: