Irriterad.

2010-06-09 / 17:46:18
Okej. Idag har det varit liiiite föööör avslappnat. Det har alltså inte hänt någonting över huvudtaget sen blodproverna togs imorse kl 08:00. Det dök ju inte ens upp en läkare på ronden.

Så vad i helvete gör jag här? Seriöst. Jag har 200 m hem. TVÅ HUNDRA METER! METER! Fattar ni. Där sitter min familj och väntar på mig. I mitt hem. Nedanför denna jävla sjukhusbacke. Mitt hem, som jag inte sett på snart 1 månad!

Och här ligger jag i en jävla sjukhussäng och gör INGENTING. Inte en enda kontroll. På hela dagen. Inte en enda läkare. Ingenting.

Jag får snart damp. Imorgon ska jag hem. Och så jävla enkelt är det. Jag ligger här och tar upp ett helt rum. Kostar ÅHS en jävla massa pengar. Och en massa dyrbar tid tas från mig, mina barn och min sambo. Det är helt vrickat!

AAAAAAAAAAAAAAAAH. Jag blir......... galen!


Det enda positiva idag är att jag för första gången fått se Siri GÅ helt självständigt. Innan jag for hann jag bara se henne ta nåt steg. Men idag... då gick hon. Så fint och perfekt stapplade hon fram. Åh. Jag blir så stolt. Men samtidigt ännu mera deppad över hur otroligt mycket tid jag missat med henne.

Jag vill hem. Usch.
Kommentarer!
Postat av: Allex

Snartsnartsnart är du hemma=) Du har nog fan haft tålamod du vännen, förstår att det börjar ta slut...Många kramar och vi ses på söndag <3

Kommenterat - 2010-06-09 / 20:51:26
Postat av: Helena

Låter som min sista tid i Huddinge! Men det är positivt för då blir det nog hemfärd snart!

Kommenterat - 2010-06-10 / 10:32:20  | URL - http://familjenlever.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: