Hey soul sister.

2010-06-20 / 18:19:34

Tennis idag har ungarna tyckt var skit kul. Bra, får se om dom vill fortsätta till hösten eller om det blir andra aktiviteter. Andrea ville börja med gymnastik förra vintern, men det var smet fullt. Trist.

Annars har vi inte gjort så hemskt mycket. Skulle till Kantarellen och kika på fisk, men kom därifrån med allt annat än det. Alltså usch, så jävla onödigt. Eller egentligen inte, det mesta går ju åt ändå. Men ja, vi behövde ju ingenting till maten imorgon. Så på det viset var det onödigt. Nåja, nu behöver vi inte handla imorgon, i övermorgon eller dagen efter det heller.

Köpte även en skit bra kokbok för ett par dagar sen. Finns så härliga recept i den! (Samma bok som F hittade gårdagens kyckling i igår)
Idag blev det fiskgryta. På torskfileer, krossade tomater, creme fraice, broccoli, paprika, champinjoner m.m. Så förbenat gott blev det! Och det gick super fort att laga!

Helt klart den bästa kokboken EVER. Skulle kunna laga 90% av allt som finns däri.

Nu är det snart sova-dags för lilla S. Vi ska nog bara vara jävligt tråkiga resten av kvällen. Imorgon blir jag av med vakum-skiten och det ska bli så förbannat skönt! Sen är jag FRI :-P Tisdag är det blodprover, men allt borde nog vara okej. Jag känner mig bra iaf. Huvudvärken gick över och jag hade ingen feber imorse (som ev. kan tyda på en ny avstötning).

Nej jag vet helt enkelt ingenting spännande idag. Kanske imorgon :-P

Kommentarer!
Postat av: åsa

va e de för en kokbok? :)

Kommenterat - 2010-06-21 / 05:12:46
Postat av: Jessie

Jadu, tror den heter "Den hälsosamma kokboken" eller nåt sånt. Tjock och rosa-vit rutig :-) Super bra är den! :-D

Kommenterat - 2010-06-21 / 07:31:46
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: