Hektiskt.

2010-06-12 / 12:05:57
Ja vi har en EXTREMT stressig helg och vecka framför oss, så vänta er inte mycket bloggande, bara så ni vet :-)

Imorse vaknade jag 06:00. Låg i sängen och väntade på att F vaknade kl. 07:00, då steg vi upp. Vid 08:15 vaknade Siri och därefter A & A. Sen har vi stressat på hela dagen. Jag är helt färdig. Usch. Och imorgon blir det ännu mera stress.

Lite frustrerande när jag inte kan göra ett skit själv. Jag kan inte fara iväg och handla. För jag får inte bära. Jag kan inte vara ensam hemma med Siri, för jag får inte lyfta henne över huvudtaget. Max 2 kg. Yeah. Det suger. Jag får inte ens upp saker från golvet, för jag kan inte böjja mig ner. Behöver jag säga att man känner sig aningen hjälplös?

Men imorgon ska jag och stora barnen iaf vara ensamma hemma hela e.m och då ska vi baka bullar. Det ska jag väl iaf klara av :-) Fast mjöl-paketet väger 2 kg så vi tänjer på gränserna :-P
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: