Gissa två gånger.

2010-06-10 / 19:18:45
Var jag är alltså?

HEMMA!

Yeees. Jag är hemma. Och jag har fått ge kvällsgröt till min fina lilla dotter för första gången på 1 månad. Helt galet vad underbart det kändes. Såna små saker som egentligen är så stora. Och nu längtar jag efter att få gå och lägga mig. I min säng. MIN. Åhh... jag blir helt salig.

Att jag ska tillbaka till sjukhuset 2 gånger per dag resten av helgen känns lite som skit samma. För jag är hemma, för att stanna :-)

Så nu tänker jag inte blogga mera idag. Ska njuta av min underbara sambo nu när alla fina barn sover.

Tusen kramar till er, hoppas ni har en fin kväll! :-)
Kommentarer!
Postat av: Tiina

åååå vad härligt det låter!!! Ha en riktigt mysig helg hemma nu!!!

kram

Kommenterat - 2010-06-10 / 20:07:26  | URL - http://bloggen.fi/bamba/
Postat av: Cindy

Oj hjälp va jag missat. Skönt att du får va hemma. Sköt om dig och familjen. Stor kram!!! NJUT

Kommenterat - 2010-06-10 / 21:20:38  | URL - http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Emmis

Åhh, välkommen hem jess! Måste vara överväldigande nu när allt är överstökat och du får vara hemma med familjen!! Underbart..!

Kram!

Kommenterat - 2010-06-10 / 22:05:04
Postat av: Allex

Kramar på dig älskade vännen. Är så lycklig att du är lycklig =)

Kommenterat - 2010-06-10 / 22:08:16
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: