Försöker hitta ork.

2010-06-18 / 08:38:33
God morgon.

Vid 08:00 tog vi morgon. Vi har ätit frukost, och nu ligger barnen på vardagsrumms-golvet och leker. Eller ja, A & A leker, och Siri klättar på och över dem.

Jag mår illa i vanlig ordning efter alla morgonens mediciner, som man tvingar ner med lite frukost, bara för att magen ska få annat än piller och ½ liter vatten. Dessutom är det fredag, och det betyder ett extra piller. Ett hästpiller. Blaaah, så förbannat svårt att svälja! Urk.

Idag har jag saker jag borde göra. Och som jag måste göra. Urk. Jag hatar att ha "måsten" just nu. Det känns bara jobbigt.  

Jaja. Kanske man skulle ta en vända genom sprinklern då till att börja med............
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: