Energi-tömd.

2010-06-02 / 21:02:12
Jag har varit trött ikväll. Måste bero på den friska luften tidigare idag. Haha. Och sen tog jag en lååång varm dusch. Så avslappnande. Sen däckade jag på sängen. Och här har jag blivit... hela kvällen.

Inatt är första natten utan störande dropp som ska hålla på mellan 22:00 - 00:30. Så det ska firas. Jag ska SOVA. Tänkte jag iaf. Överlag är det väl inte så mycket att fira annars. Fick ju istället till en hel medicinkopp med nya piller som ska täcka upp för allt jag fick i dropp-form. Great. Som att man inte hade tillräckligt.... Japp. Bara att vänja sig. Bita i det sura äpplet och traska vidare.

Jag hoppas att jag sover gott iaf. Och vaknar snart. För imorgon är det bara 4 dagar kvar här. Det närmar sig. Det som suger är att det bara går två flyg på måndag när vi ska åka hem. Ett vid 08 på morgonen, och ett vid 20 på kvällen. Och mamma har möte med läkaren på f.m, så det fick lov att bli kvällsflyget. Känns... mycket trist. 

Får väl hoppas att dom inte håller en alldeles för många dagar på ÅCS sen. Det har jag inte nerver till alls. Jag är lycklig ja, men det där sjukhuset... jag ryser av bara tanken på all ångest och smärta det fått mig att känna. 

Men, bita i äpplet igen och tänka på min underbara familj. Så löser sig allt. Sov gott alla fina läsare. 
Kommentarer!
Postat av: sandra/föglö

jag blir så himla glad av att läsa detta! :) du är en otrolig kvinna! Många kramar

Kommenterat - 2010-06-03 / 00:18:44
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: