Begränsningar.

2010-06-20 / 21:17:52
Okej. Jag har insett mina begränsningar. Jag kan inte göra samma saker som förut. Eller åtminstone inte lika snabbt. Och nej, jag ska inte försöka.

Gud va trött jag blir på mig själv.

Man vill så mycket. Det är bara det. Och det är inte alls så roligt att "skynda långsamt". Små små steg. Det går sakta. Jag vill gärna ha liiite mera fart. Känner mig som en snigel. Och ser ut som en hamster. Great kombo.



Trött är jag iaf. Och jag borde dela mediciner, för dosetten är slut. Men jag orkar inte. Får göra det imorgonbitti. Jag tyckte liksom just att jag gjorde det? En vecka går alldeles för fort ibland.

Ska dricka upp mitt te, och sen kallar nog sängen. Imorgon är det sjukhuset som gäller för att bli ihop-sydd. Och sen ska jag faktiskt ta mig tid att fara på en kaffe med Tobias (som tjatat om det sen förra veckan. Haha...) Jag är en mycket upptagen kvinna. Verkligen. Ehm. Eller så kanske inte?

Godnatt mer er.
Kommentarer!
Postat av: Heidi

Åh, jag hatar också det där, då man inte kan/får/orkar fara på som man skulle vilja. Man känner sig begränsad av sin egen kropp. Frustrerande.

Men det verkar ju gå framåt för dig varje dag iaf, det är ju skönt kan jag tänka mig!

Kommenterat - 2010-06-20 / 21:32:03
Postat av: Helena

Jag orkade heller inte igår, så det blir dosettfyllning för mig nu på morgonen med.. Suckar! Får du ta blodtryck hemma förresten? Inte jag.. Kanon ju!

Kommenterat - 2010-06-21 / 07:09:41  | URL - http://familjenlever.blogg.se/
Postat av: Jessie

Ja jag hade tänkt köpa en blodtrycksmaskin, för att själv kunna hålla kolla hemma (nojjig som man är :-P) men jag behövde inte, för sambons föräldrar hade en som dom inte använda som jag lånar nu :-) Känns skönt att kunna hålla lite koll på sig själv :-)

Kommenterat - 2010-06-21 / 07:26:50
Postat av: Helena

Ja det är ju kanon ju! Visste inte ens att det fanns att köpa för hemmabruk=)

Kommenterat - 2010-06-21 / 23:36:43  | URL - http://familjenlever.blogg.se/
Postat av: Jessie

Ja det finns på apoteket! :-D Är super att ha en, verkligen. Känner mig betydligt tryggare när man kan hålla koll på sig själv :-)

Kommenterat - 2010-06-22 / 09:21:39
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: