4.

2010-06-03 / 09:47:17

God morgon! Skulle vilja kunna säga att det är ett strålande väder ute. Men tyvärr. Det är skit väder här i H:fors. Kallt, mulet och ruggigt.

Inte för att det egentligen rör mig i ryggen som ändå bara sitter här inne och ruttnar. Det var ju tur att man kom sig ut en sväng igår och fick känna solen värma kinderna. Det lär jag leva länge på.

Hemma på holmen lär det tydligen vara strålande fint, om man ska lita på mamma. Hon hade iaf skickat Andrea till skolan med skjorts och t-skjorta.

Ronden har dom just gått och alla gubbar var glada även idag. Alla prover ligger stabilt och levervärdena var jätte bra. Och framför allt, jag mår ju bra!

Och stygnen ryker idag. Wihu! Om dom tar alla får vi se, men det ser riktigt fint ut iaf. Om man jämför med alla andra gånger jag blivit uppsnittad. Tex. mina två kejsarsnitt. Dom är inge fina. Detta är lätt 10+! Skickliga sömmare här.

Men nu blir det bara sånt här svammel igen... 4 dagar kvar!!!!!!!!!

Kommentarer!
Postat av: Helena

Jasså, dom har sytt dig? Jag fick såna här "häftstift"! aklaffer? Heter det så tro.......? Finns ju bild på min snitt fast gansla långt bak i min blogg som du kanske har sett..

Kommenterat - 2010-06-03 / 19:39:23  | URL - http://familjenlever.blogg.se/
Postat av: Jessie

Agraffer menar du? Såna fick jag vid mitt sista kejsarsnitt också. Jag vet faktiskt inte varför vissa syr och andra "häftar". Kanske det är vad dom personligen föredrar att göra? Det är ingen större skillnad på utseende oavsett efteråt (har ett kejsarsnitt av varje :-P)



Så länge man blir ihopsatt igen och allt sitter fast så är jag nöjd :-)

Kommenterat - 2010-06-03 / 21:16:26
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: