4 veckor.

2010-06-15 / 08:08:33
Jaha. Idag är det tisdag. För exakt 4 veckor sen så satt jag här. På väg ut till Vårdö för att hälsa på Linda. Helt ovetande om vad som skulle hända på kvällen. Jag skulle aldrig vilja spola tillbaka tiden. Jag ryser när jag tänker på det där samtalet. När jag ser att numret på telefonen börjar på 09, då visste jag med en gång. Hjärtat började rusa och tankarna gick inte att greppa.

Vilken jävla månad jag haft. Kämpigt har det varit. Usch och fy, jag är så sjukt glad över att det är BAKOM mig nu.



Nä, på tal om annat, idag blir det BVC som sagt. 1 års kontroll. Är sjukt nyfiken på hur stor Siri blivit, var ju 2 månader sen sist nu. Och på 10 månaders kontrollen så vägde hon ju 9 kg. Men nu måste hon nog vara 10 kg. Tycker hon växte så sjukt mycket under mina veckor i H:fors. Eller så är det inbillning, inte vet jag :-P

Nej nu blir det frukost. Sen ska jag hoppa i duschen. Ha en trevlig tisdag, flickor och pojkar.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: