1 år.

2010-06-13 / 12:31:09
I väntan på att degen ska jäsa klart så får ni ett inlägg iaf!

Idag, klockan 14:07, så blir vår lilla tjej 1 år. (Och jag får, efter alla om och men, vara hemma. Det är STORT ska ni veta.)

Lilla bebisen, hon är inte längre en bebis. Nu är hon ett litet barn. Ah, jag blir sentimental, haha.


En stressig dag idag. Usch. Ikväll blir det kalas för familjen och närmaste vännerna som jag saknat så mycket. Tyvärr minus några som inte är helt krya. Och Patricia, som var hit igår och grattade :-)

Känns bittert att inte kunna ta över folk som bara är smått förkylda, och som man inte sett på länge nu, men som sagt, har ju noll immunförsvar och att ha kalas är ju kanske inte så optimalt för mig just nu.

Näää, ringa upp Mia och sen fortsätta baka. Ha en fin söndag!
Kommentarer!
Postat av: Cindy

Stort grattis till Siri på 1 års dagen!

Kommenterat - 2010-06-13 / 13:43:29  | URL - http://projektbjorkbacken.blogg.se/
Postat av: Patricia

Gumman, i slutet på veckan kommer vi och botaniserar med er:P Tack för igår! Puss

Kommenterat - 2010-06-13 / 21:41:07
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: