Yes.

2010-07-23 / 15:24:32
Idag är det fredag och det känns super skönt!

Har varit duktig idag och fått massa ärenden gjorda. Nu tar vi helg för heeela slanten.

Ikväll ska jag mysa med min underbara sambo och mina två fina små flickor. Först ska vi äta tacos, och sen blir det att titta på Postkodskampen på tv ikväll. Tycker för övrigt att det som gick under namnet "Stadskampen" för ett par år sen, var betydligt bättre (intresse-klubben antecknar va? :-P) 


Haft huvudvärk hela dagen men det börjar äntligen lägga sig. Siri sover, Andrea spelar Wii och älskling kockar middag. Och jag sitter i soffan och har det bra, lyxigt.

Hoppas ni får en bra helg, kära läsare.
Kommentarer!
Postat av: Allex

Ååååh, va skönt det låter , själv så sitter man på jobbet just nu och mögglar, ha ha ha...Jobb hela fucking helgen igen, nåja så ere när man jobbar heeeltid =) Vilka bra nyheter du fick i h. fors förresten, Glad för din skull vännen =) Vi hörs och ses ! Många kramar <3

Kommenterat - 2010-07-23 / 17:18:44
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: