Vätska.

2010-07-06 / 19:02:02
Har inte uppdaterat på ett par dagar. Har haft rätt fullt upp.

Har iaf samlat på mig MASSOR med vätska mitt i allt. Kom som en smäll för typ en vecka sen. Mina vader är typ dubbla storleken än då. Och jag har säkert gått upp 10 kg (har inte vågat väga mig, haha). Dessutom ser jag bokstavligt talat ut som en BOLL i ansiktet. Det har aldrig varit så illa som det är nu....

Mycket hände i samband med att dom ökade medicinerna. Jag vill sänka dom. NU. Helst igår. Och mina 2000 euros mediciner är slut snart, på torsdag rättare sagt. Så imorgon MÅSTE jag få nya. Annars blir'e katastrof. Och så känns det som liiiiiite överkurs att äta 4 tabl. kortison per dag.  

Men jag vet annars ingenting sådär som jag tänker dela med mig för tillfället.

Förutom att huliganera (A & A alltså) ska åka med mamma & co. till Frankrike på fredag. Disneyland för hela slanten. Oj oj. Stackars mamma. Tror inte dom vet vad dom gett sig in på ;-)
Kommentarer!
Postat av: Heidi

Huuuh, jag fick 10 mg kortison efter operationen och världens hjärtklappning på köpet, så redan den lilla dosen var för mycket för mig. Står på 5 mg nu, knappt märkbart alltså, men tvungen för att jag inte ska må tok-illa igen.

Dom där doserna du äter vill jag inte ens tänka på, som mest har jag vägt nästan 20 kg mer än "normalt" pga dom. Nog en bra medicin, men en massa biverkningar också..

Kommenterat - 2010-07-06 / 20:53:22
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: