Moln.

2010-07-14 / 12:10:35
Ibland undrar jag om det var en miss att köpa tomten, fy va man blir sugen på att sätta något på den. Det där huset skulle ju göra sig såååå bra mellan träden, framför åkern. Ah, jag kan se det framför mig... Det suger. I can tell you.

Men annars? Det är skönt med lite mulet idag. Det skulle dock verkligen behöva komma lite åska. Och regn, för våra stackars bönder.

Jag sitter ensam i soffan. F är hos tandläkaren och Siri är ute och leker med faster Eva i Ämnäs. Det är lugnt och tyst. Rätt skönt.

Idag kommer A & A hem från Frankrike. Eller inatt. Ska bli kul att höra dom tjattra om resan sen. "Och vet du..!? Och vet du...?! .. och sen.... Och vet du...!?" Munnarna går i ett... Kan höra det redan.

Sitter och funderar om min läkare gått på semester. Tog prover i måndags och ingen har ringt för att meddela vad dom visade, eller när jag ska ta prover nästa gång. Inte likt honom. Har dock för mig att han skulle gå först nästa vecka. Men, verkar ju inte så. Får väl ringa och kolla läget imorgon om ingen hör av sig. Börjar ju även bli dags att lämna in ett nytt sjukintyg om man ska få några pengar av vårt kära FPA.


Igår var jag iaf till jobbet och drack kaffe med Allex. Det har ändrats. Små saker och stora. Bord var på andra ställen. Väggar var rivna. Pensionärer var bytta. Kändes lite ledsamt. Jag har varit borta för länge. Missat för mycket. Blev lite ledsen. Jag saknar verkligen det där jobbet. Och mina arbetskamrater.
Det skulle borde finnas ett jobb där till mig, som inte är så fysiskt tugnt, som jag skulle klara av nu, och ändå få vara där. Med alla. JAG SAKNAR ER (ni som läser detta)!

Full fart framåt. Det enda som kan stoppa mig är cancer. Eller nä, det kan inte stoppa mig, bara sinka ner farten lite.

Fast iofs, jag har inte tänkt att jag ska ha kvar något sånt skit heller för den delen.
Jag har fan haft otur hela mitt jävla liv, i allt jag gjort, så nu är det nog fan på tiden att det ändras, annars har jag nog varit dömd från början tror jag.

Nej, nu blir det en stund i tystnad igen innan det är dags att hämta F. Sen ut och hämta lilla S. Gull-korven.
Kommentarer!
Postat av: Allex

Ja , vi saknar dig vi med, på jobbet alltså, fan va skoj vi hade då vi jobbade natt, inget kan stoppa dig jessie, inte ens dumcancern, så det så =) Ni kommer få det fint i huset så smååååningom =) Många kramar

Kommenterat - 2010-07-14 / 22:33:20
Postat av: Tess

Ååh vi saknar dig bejb!!

Kommenterat - 2010-07-15 / 01:05:28
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: