Inte för att klaga men...

2010-07-11 / 20:44:34
... fy fan va äckligt VARMT det är ute!

Vi har iaf fått lite vettigt gjort idag. Städat, plockat och dammsugat. Bäddat rent åt både oss och Siri. Det har väl tvättats ex antal maskiner med både disk och tvätt. Lagat lunch och middag. F's mamma har varit här på kaffe. Så har vi hängt och vikt tvätt. Delat dosett. Badat Siri. Varit ute och gått nu på kvällen, men usch så varmt det var, så nu är F i duschen och sen ska jag göra detsamma. Urk. Klibbigt bara värre.

Så full fart alltså. Och jag känner mig så jävla slö och osocial så jag tänker inte göra ett skit mera idag.

Fast klockan är ju 22 snart så, det kanske är okej. Godnatt på er.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: