Fasta.

2010-07-27 / 10:00:53

Jippie. Dagen började så bra. Blodprover. Skulle ha varit fastande. Det var jag ju såklart inte. Så nu lär väl proverna visa att jag har diabetes och allt fan och hans moster. Nåja. Det är väl som det är. Inte hade min läkare sagt något om att dom skulle ta blodsocker. Det brukar dom ju inte göra annars. Det enda brukar vara att jag inte fått ta mina mediciner. Men det hade jag ju inte gjort.

Men skit händer och jag är stört trött idag. Sov som en påse skit i natt! Vid 05:00 låg jag fortfarande vaken och snurrade runt i sängen och hade äckligt varmt, trots att fläkten flåsade mig under fötterna. Och nu har jag ont i huvudet också. 

Life is good.  

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: