Städat bland gamla inlägg.

2010-01-22 / 00:14:36
Ja nu har jag "rensat" gamla inlägg som var, ehm, mera privata. Och alltså tagit bort lösenordet. Igen.

Skönt på ett vis, och det är väl främst för att rykten om vad som är fel på mig ska sluta. Läs och ta in.

Och med tur, slipper jag kanske bara ett enda mess, om hur jag mår eller vet något nytt. Isf är det helt klart värt det. Jag är sååå jääävla trött på att messa.

Däremot, anonyma negativa kommentarer är lika lite välkomna som sist, och om jag får såna igen så åker lösenordet tillbaka. Och det blir ett nytt, och färre personer som får det.

Simpelt. Nu ska jag gå och titta om jag har några piller kvar och sen försöka sova.
Kommentarer!
Postat av: Anna-I kampen mot min 6årings cancer

Modigt gjort

Kommenterat - 2010-01-22 / 10:06:35  | URL - http://bambinidolce.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: