Precis nu.

2010-01-02 / 14:03:47
Vill jag stanna tiden. Här och nu. Med mina två älsklingar som är hemma. Men dagarna går ändå, oavsett vad jag vill eller inte vill.

Märker även att lösenordet läckt ut lite, trist tycker jag. Att folk inte kan hålla sånt för sig själva. Funderar på att ta bort det igen. Men jag vet inte, ska fundera på den saken lite till. Behöver påminna mig själv om varför jag satt dit det från första början.
Kommentarer!
Postat av: Allex

Trist om det börjat läcka ut, ha bara gett det till tess. Ingen annan.Många kramar på dig ! Kanske kan ta och ses nån kväll framöver..

Kommenterat - 2010-01-02 / 14:29:42
Postat av: Mackie

Ja håller med dej... och lösenordet e ju trist. Ja mej kan du iaf lita på de vet du, har inte äns gett de till en pappers snutt :) love you. Puss

Kommenterat - 2010-01-02 / 20:38:43
Postat av: Anna-I kampen mot barncancer.

Va? vem har gjort så? Men det är just typiskt det, att folk ger ut.

Kommenterat - 2010-01-03 / 13:56:52  | URL - http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: Emma

Jag har inte heller givit det åt någon..kramar..!

Kommenterat - 2010-01-03 / 17:23:34  | URL - http://emjoli.blogg.se/
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: