Nu har den kommit...

2010-01-31 / 23:25:18

- Den berömda "axel och armvärken" i hö. arm.
Det ska tydligen höra till min sjukdom.

Den är ju som sagt extremt svår att diagnostisera, och ofta så blir det av en ren slump när folk söker pga tex. värk i axeln och/eller magen. Men det är ju inget måste (även om det verkat så på vissa läkare.) Ofta har man ju inge symptom alls, jag har ju gått i flera år "normal". Märkligt hur vissa sjukdomar funkar. Jag har ju inte haft några såna problem, jag har ju ont i andra armen men det är ju gammalt och har inte med denna sak att göra. Man har ju blivit lite trött på frågan om jag har ont i axeln.

Men som sagt, idag kom den, som en blixt från klar himmel. Och det har värkt hela dagen och håller i sig fortfarande. Jätte skoj. Börjar i axeln och håller i sig ända ut till fingertopparna. Så nu har man djävulskt ont i båda armarna. Great.

Idag har vi varit till F's föräldrar på kaffe, mamma och Michael kom också. Mycket trevligt som vanligt.

Nu ska jag gosa ner mig bredvid min underbara karl i soffan. Finaste hjärtat. Jag älskar dig så sjukt mycket! Mitt livs kärlek <3

Kommentarer!
Postat av: Anna-I kampen mot min 6årings cancer

Usch då.

Lova hade ju nervsmärtor i armanra förut, de var väldigt svårt å få ordning på det, kanske du minns att jag bloggade om dety.

Hon åt neurontin mot smärtorna och även Lyrica.

Ja på sjukan fick hon t.om morfin.

Kommenterat - 2010-02-01 / 11:04:36  | URL - http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: Jessie

Jo jag minns det. Hoppas detta är lite mildare. Än så länge hjälper Burana faktiskt bra mot axeln. Och det ska tydligen bara sätta sig i högra armen, så det är ju något positivt då, med tanke på att jag redan sen förut har problem med vänstra..

Kommenterat - 2010-02-01 / 12:50:48
Postat av: åsa

...ja hittade till din blogg vi camillas (vilket du antagligen kan se i statistiken läste ja:)

vi jobba tillsammans på DGH om du minns, fast de e ju flera år sen ja sluta, 2007 va de väl.



iaf, ville bara skriva att ja varit in å läsa... håller tummar å tår å försöker göra som du skriver, att ta vara på allt de braiga man har ikring sej men gärna missar i "vardagsstressen"...

Kommenterat - 2010-02-17 / 07:43:29
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: