Middag.

2010-01-28 / 19:51:07
Ikväll har vi varit till mamma på middag, sen körde vi Andrea till Oskar och nu är vi hemma och väntar på att Robinsson ska börja.

Imorgon ska jag träffa pappa. Sen skulle Allex komma över också pratade hon om.
 
På lördag ska vi ut till F's mamma och pappa på kaffe, för hans pappa fyller år imorgon.
 
Sen ska Johanna och Robert komma över nåt under helgen och titta på Siris lilla bilstol (hon fick ju ny i julklapp av mamma) samt skötbordet. Skulle vara skönt om dom ville ha det, så man blir av med det, eftersom det bara står och samlar damm nu.

Annars tror jag inte att jag vet så mycket. Återkommer väl imorgon.
Kommentarer!
Postat av: Allex

Japp, jag och Emmsan kommer, fast ska käka middag först, så slår en pling då vi e på gång. Kramkram

Kommenterat - 2010-01-28 / 21:36:01
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: