Lurendrejeri.

2010-01-24 / 14:16:21
Ja nu är mamma här och bråkar med Siri. Hon lurar henne att åla fram och tillbaka över rummet och lockar med sin telefon. När Siri kommit fram till telefonen så går mamma till andra sidan av rummet och fortsätter att lura henne. Stackarn...

Natten var sådär. Vi gick och la oss sent. Hittade massa spännande saker att titta på, Tv4 Fakta och National Geographic. Lite jobbigt innan jag somnade, och sen har jag tydligen sovit oroligt och snurrat runt mycket.

Idag ska jag TVÄTTA. Det är allt jag har på schemat.

Har föresten fått kallelse tillbaka till Uppsala. Samma onkolog som sist, jag visste att den skulle komma, dock inte så fort. Redan den 10:nde februari ska vi dit. Dock händer det inget spännande där, mest ifall jag ska ha flera frågor osv. Men jag har inge frågor till honom alls, men det är väl lika bra att åka. Eller mamma tvingar mig, heter det väl. För jag är ju inte vuxen och kan bestämma själv (hör min ironi). Mamma har säkert tusen frågor, därför måste vi väl fara. Nåja, en tripp via Ikea på vägen hem dör ju ingen av ;-)
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: