Kärlek.

2010-01-05 / 12:24:30
Ja kärlek har uppstått mellan Svenne och Siri. Åtminstone från Siris sida. Haha. Hon är så fascinerad av honom. Igår när har var här på kaffe så satt hon i gåstolen och bara stirrade. Hon kunde inte ens äta, för hon hade fullt upp med att glo på honom.

Imorgon kommer både Alexander hem från sin mamma i Finland, och Andrea från Oskar. Så det blir full fart här hemma igen. Vi ska till Ämnäs på kaffe och sen till mamma på middag.

Mina Diapam har ingen effekt mera och Buranan jag tar för armen är ju ett skämt. Usch, det är plågsamma nätter, på alla vis. Har jag inte ont i min jävla arm så är det tankarna som flyger runt. 

F har iaf äntligen varit till soc idag. Så det ska väl äntligen börja hända något med lilla P. Förra gången ställde han ju in i sista sekunden, för det var ju samma dag vi fick min "döds-dom" och vår värld rasade totalt.

Ja fy fan vilka veckor vi har haft. Jag blir bitter och förbannad. Men samtidigt är jag mest rädd för vad som ska komma näst. Vad ska dom "sänka" en med nästa gång?  

Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: