Infektionsläkare.

2010-01-07 / 20:23:42
Ja ikväll har jag skrivit på en fullmakt för mina journal anteckningar (med tillbehör som röntgen bilder o. dyl) tagna från -02 fram tills nu. Så nu ska en infektionsläkare som mamma känner ta det och gå igenom det med sina kollegor i Sverige. Flera huvuden som tänker, det är välkommet.

Annars har dagen gått igen. Vi har varit till stan. A & A behövde långkalsonger för att hålla benen varma i denna extrema kyla. Urk.
Sen var vi och hämtade resekataloger för att se om man skulle hitta flera "dröm-ställen", men internet är nog bästa stället att titta. Finns mest bilder och dyl.
Sen till Dillen och Alex fick handla upp sina julklappspengar. Andrea ville hellre vara på "eftis" så henne hämtade vi sen.
Vidare ut till Mattssons för att handla middagsmat och sen heeeeeeem.

Hann bara mata ungarna så kom Danni. Och sen mamma. Och sen Mackie, Robert och Nilo. Och dom for nu. Så... full fart har det varit. Svenne var också påväg men han skulle sen komma imorgon istället.

Nu ska jag mysa med mitt hjärta före sängen kallar... Godnatt.
Kommentarer!
Postat av: Emma

Natti natti, hoppas ni hittar de perfekta drömresmålet! Bali låter inte så pjåkit:)

Kommenterat - 2010-01-07 / 20:51:58  | URL - http://emjoli.blogg.se/
Postat av: Allex

Nattinatt, tänker på dig, e ledikg i helegn, så ringer dig för en möjlig dejt =) Kramar

Kommenterat - 2010-01-07 / 21:31:18
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: