Imponerad.

2010-01-26 / 01:53:43
Ja det är jag, över mitt "statistik program".
Jag kan t o m se vad ni har för anslutningshastighet och vad ni använder för webbläsare, alltså Explorer (vilket de flesta av er använder, idag 106 av er), Mozilla osv.
Av de 171 besökare jag har haft idag så har 43 st hittat hit via Allex blogg, och 22 st från Camillas.
4 st av er har sökt på min bloggadress på Google.
6 st av er har besökt min sida 9-14 gånger idag (!!).
Och i genomsnitt så spenderar ni 1,23 minuter på min blogg.

Haha. Lite roligt att kunna se sånt där.

Annars är det en riktig skit natt. Jag kan inte sova, och klockan är fan snart 03:00 på natten. Jag som tänkt vara uppe med tuppen imorgon och städa. Kan ju kanske kik mig angående det tror jag. Jäkligt ont i ryggen har jag med, så jag har t o m tagit en panacod fast jag veeet att jag inte fååååår... bla bla bla. Jag tror inte att jag dör av en. Faktiskt. Min lever är ju en jävla påse skit ändå så.

Imorgon hoppas jag att cancersköterskan ringer tillbaka. Ska försöka få en tid till onkologen här istället så kanske man slipper Uppsala om 2 veckor. Tyckte att den svenska läkaren här var helt underbar, han i Uppsala var lite... ja.... svår.... kanske man kan säga. Mycket... saklig.
Hon som var här var mera... psykologisk. Hon såg MIG som person, och inte bara min sjukdom. Det är så det ska vara tycker jag. Eller, jag går hellre till såna läkare.

Nåja. Nu ska jag ta min ångest under armen och försöka krypa ner under täcket igen.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: