Givetvis..

2010-01-01 / 19:01:13
hade jag INTE tuberkulos. Surprise surprise.... (not)

Jag mår illa. Jag vill stanna tiden. Jag vill inte få min dom, den 13:nde. Jag vill inte. Jag vill inte åka till Uppsala. Jag vill inte prata med läkaren. Jag vill inte veta vad alla prover säger.  

Jag vill bli frisk. Jag vill att allt ska bli bra. Jag vill att allt bara ska ha varit en dum jävla dröm.

Men nej, verkligare än såhär blir det inte.
Kommentarer!
Postat av: Mackie

Ja de va ju ingen direkt överraskning... ja hoppas oxå att allt bara blir bra. Ja tror att jag totalt stängt av tanken på att det finns en chans att du lämnar oss... Ja tror inte på de, ja hoppas så jävla mycke att de e typ nån cysta eller fler eller en tumör som kan tas bort... nånting helt enkelt som du kan leva ett lyckligt liv tillsammans med familjen och oss. Älskar dej stumpan iaf. Hörs imorrn. puss Kram

Kommenterat - 2010-01-01 / 20:43:07
Postat av: Allex

Förstår att denna eviga väntan är för jävlig..usch...hoppas verkligen att det är något man kan bota på något sätt, vill inte tänka annat. många kramar

Kommenterat - 2010-01-01 / 22:17:22
Postat av: Patricia

Drömde inatt, att du ringde och sa att läkaren hade skojat om allt... att du är frisk som en nötkärna och att läkarna hade blandat ihop prover... För du får inte försvinna någonstans, vi behöver dig... Så lycklig som du är med F har jag aldrig sett dig... Är så lycklig för att ni fann varandra. så lyckliga som ni är ska ni alltid vara, få ert drömhus, flera barn, gifta er... Älskar er hela familjen! Puss

Kommenterat - 2010-01-02 / 09:14:15
Postat av: Linda

Det tråkiga jag fick höra för några veckor sen, försöker jag bara att få till en dröm, finns inte i min verklighet, ingen av oss/din familj skall behöva förlora dig, och inte du oss! Jag hoppas hoppas och tror så jag inte kan göra något annat.

Älskar er! Puss stumpan!

Kommenterat - 2010-01-02 / 21:42:48
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: