Bebisar.

2010-01-05 / 19:26:55
Tänk att jag hade glömt bort hur sjukt roliga små bebisar är.. eller ja, små och små, men som Siri. Drygt 6-7 månader. Alla deras ljud och grimaser. Ibland kan man ligga dubbelvikt i skratt åt henne. Lilla stumpan.

Andrea's farmor var hit idag också. Undrade hur jag mådde och svor lite över vår sjukvård på denna holme. Det är så jävla tydligt att sjukhuset VET att dom gjort fel. Och nu ska dom försöka släta över det. Betala för saker dom inte måste, osv.

Som tex F's plats på patienthotellet, den skulle vi behövt stå för själv egentligen. "Ta hit räkningen bara så betalar vi det åt er" säger dom från sjukhuset.. Eh. I dessa sparartider?! Yeah right. Detta går inte att gottgöra genom att betala en jävla räkning. Jag tänker inte vara tacksam. Detta går inte att släta över. Jag är förbannad. Men så länge jag är sjuk så låter jag det gå.

For now.
Kommentarer!
Postat av: Marie

ja herregud... detta sjukhus... Men är så lättande på ett vis att se dig skriva om familjen å den lycka du har i vardagen, trots att det förjävliga. Sen blir jag ju lite extra bäbisjuk själv av att höra om siri, men det kan jag tåla =) haha... en häårlig ålder hon är i, när man ser alla framsteg. Hoppas att det går vägen i uppsala sen, hållar alla tummar å tår för din skull! ta hand om varann...

Kram

Kommenterat - 2010-01-05 / 20:30:50
Postat av: Linda

Jasså så dom ska försöka gottgöra med att betala, tror dom att dom kna manipulera folk hur mycket som hellst eller.. Suck. Tur att du "slapp" detta sjukhus för ett tag! Puss

Kommenterat - 2010-01-05 / 21:25:42
Postat av: Anna-I kampen mot barncancer.

Hmm men de räkningarna med patienthotellen har vi heller ej fått nån hem ännu de har sjukhuset fått vad jag vet.

Kommenterat - 2010-01-05 / 21:59:22  | URL - http://bambinidolce.blogg.se/
Postat av: Jessie

Anna - Nej dom måste stå för era kostnader, för Lova är ett barn, och måste ha följeslagare.



Men jag räknas som vuxen och har inte gjort några ingrepp som gör att jag inte kan vara ensam. Därav måste vi själva stå för patienthotellet för F.

Kommenterat - 2010-01-06 / 12:02:44
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: