500.

2010-01-25 / 20:16:35

Ja ikväll har Sandra (a'la föglö) varit hit på kaffe och kortspel. Sjukt skoj att se henne igen! Har blivit lite kassa på att ses på senaste.

Och tidigare idag var Mackie och Svenne här. Annars vet jag absolut ingenting. F ska KANSKE få opereras i början på mars, dvs om drygt 6 veckor. Känns som att det var i lite längsta laget. Jag skulle vilja att han fick det gjort NU. Men så får man ju inte alltid som man önskar.

Nu ska jag surfa runt på Ikeas hemsida och titta om jag hittar någon fin byrå till Siris alla kläder, om vi nu ska göra oss av med skötbordet som inte används.

Kommentarer!
Postat av: Sandra

jupp! Ska försöka bli lite bättre på det där med att ses! Har blivit pinsamt länge mellan gångerna. Kram

Kommenterat - 2010-01-26 / 16:25:14  | URL - http://www.sandra-martina-terese.blogspot.com
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: