Stockholm.

2010-02-05 / 20:03:00
Då har vi äntligen kommit fram till Stockholm. Har jag sagt hur jävla mycket jag hatar att åka båt och buss? Usch. Nåja, kortspel fördrev båten och musik i telefon fördrev bussen. Och sen en liten promenad och så var vi framme på hotellet. Skit fint! Där gjorde mamma ett bra val. Vi bor på 5:te våningen tror jag. Riktigt fint. Och ett internet-kort fick vi med rumskoret så, nu kan man dela med sig lite till er också!

Vi har bara hunnit landa på rummet nu, sen tänkte vi gå in mot staden och kika lite. Imorgon ska vi träffa Danni, ska bli jätte kul. Sen ska vi hinna med en bio eller två också. Men nu ska jag vara social med min älskade. Ha en underbar kväll.
Kommentarer!
Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: